BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 20 augusti 2009

fam ahremark


Ska väl börja med att berätta lite om mig o min familj.. Det e jag då , Josephine snart 28 år min man Magnus 34 år och våra tre barn Robbin 10 år Engla 8 år o lilla Meja 7 mån.. vi har varit ett par i tolv år och gifte oss valborgsmässoafton för 4 år sen.. Vi har haft en tuff resa dom sista månaderna efersom den minsta ,lilla Meja valde att komma tre månader för tidigt.. Hon e född i vecka 26 + 6.. Hon vägde 1060 g o var 35 cm lång.. lilla pyret.. Det var då denna resan började en resa som verkligen inte blev som vi hade trott.. det var många månader på sjukhus med apparater o allt som hör till en prematur.. den 27 april blev vi äntligen utskrivna och vardagen kunde börja rulla på igen.. ja nästan iallafall. med en del sjukhusvisiter emelanåt.. senaste var i går den 19 agusti som vi fick ringa ambulans för att lillan inte fick luft.. jag blev skit rädd o trodde att nu dör hon.. efter en natt på barn akuten konstaterade man att hon har förkylnings astma en påföljd av hennse lungsjukdom BPD.. nu e det åter något nytt man ska lära sig men man blir väl väldigt vis .. så här var en kort presentation av mig o min familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar