BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 6 september 2009

deppig

jag känner mig så nere. inget är roligt längre.. det är alltid stökigt här hemma, o då menar jag inte lite saker här o där.. det är saker överallt.. smustigt på golvet kladd på borden matrester under borden. soppåsar som svämmar över mm . halv målat i hallen inga tak lister i storarummet.. fönsterbrädor som sitter på sne mm mm.. jag trivs inte här hemma, jag hinner inte gör någonting heller.. hinner inte ens ducha. luktar som en skunk.. :( det känns som om mange jobbar jämt . det är inte hans fel men det känns som om han aldrig e hemma nu för tiden.. barnen bråkar jämt jag känner mig som en kravall polis.. fösöker tänka att vad gör det om det e lite stök här o där.. jag e frisk o har friska fina barn.. men det skulle var kul att ha det lite fint o städat oxå.. få gå o lägga sig i en ren säng o själv vara ren.. att inte hela tiden plocka plocka ..jag känner mig o låter som en tjur kärring .. men det här suger .. hatar det här huset just nu.. sen har man en jä... trädgård att sköta oxå.. häcken som ska klippas o allt skit som ligger över hela tomten.. hm.. just det en på börjad alltan.. inga rediga utemöbler .. allt ser ut som skit här hemma...

2 kommentarer:

  1. Suck...I know the feeling. Vi rymmer hemifrån!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hörre du det där känns igen.
    Men riktigt så illa tror jag bara det KÄNNS. Tycker ert hem är fint. Inte SÅ katastrof. Men du är ju hemma och har tre barn. Det är ingen lek! Du grejar det ju alldeles gallant!!! Men du skulle nog behöva lite "egentid" till dusch och mys kanske ligga och läsa en veckotidning så länge som bara du vill utan att bli störd.
    Det kommer jag lovar!!!
    Om Mange blir ledig så kom till mig så ska jag bjuda på något gott att äta och kallt vin. Han behöver bara lova dig sovmorgon. (det är väl inte för mycket begärt?)

    SvaraRadera