BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 2 september 2009

skäms

ja det gör jag.. jag skäms.. jag släppte ut kaninen i hagen i går em. den brukar få vara ute ett par timmar varje dag, om det inte regnar.. saken är den att JAG glömmde ta in den i går.. hua.. när jag kom upp i dag så satt den där ensam.. :( .tur att det inte har regnat sa jag till engla ( som var måtligt glad på mig) . när jag kom ner så såg jag att det hade ju regnat och det regnar fortfarande.. stackars kaninen som har suttit där i regnet.. jag tog upp han i en varm handuk och tog in honom.. han får inte vara inne eftersom mange är alergisk men i dag fick han det.. sen stod jag i morgonrock i regnet och la i nytt spån i buren så att kaninen skulle ha det varmt och tort.. fy vilken usel kaninägare jag är.. näe. han har det ganska bra här hos oss. ett misstag kan väl alla göra..

2 kommentarer:

  1. Men du........
    I morse när jag satt på min cykel (inomhus)
    kl 5 åskade det rejält och kom ordentiligt med åskskurar. Blött för en kanin.
    Men han blir nu varm och go igen.

    SvaraRadera
  2. Usch, jag har dåligt samvete för att Tarzan varit ute hela natten. Jag stod och letade efter honom vid 4 inatt när det åskade och regnade. Men han hade nog tagit skydd nå´nstans.
    Stackars lille kanin...
    Men köp nå´t gott till den, lite muta funkar alltid. Sen gillar den nog dig igen ;)

    SvaraRadera