BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 10 september 2009

stökigt

Jag är SÅÅÅÅÅ trött på detta hem. hur mycke jag än försöker så går det inte att hålla rent.. jag hatar att vara här hemma.. det är stökigt o skitigt överallt.. fy faaan .. e det bara jag som vanstrivs i stök eller e det fel på mig.. jag vantrivs något fruktansvärt här hemma just nu.. jag hinner inte att hålla efter allt vad dom "andra" som bor här drar fram och stökar ner.. jag hatar stök och smusts.. kalla mig pedant då men jag kan inte hjälpa det.. det har gått så långt att jag vill inte bo här längre det känns inget kul men så e det.. måste få ordning... Fram för städandet och ut med stöket..

1 kommentar:

  1. Behöver du hjälp? Jag kan komma och gå ut med Meja en runda imorg em om du vill städa? Eller så skickar du hit dom stora barnen så kanske du kan städa när Meja sover?
    Jag förstår precis hur du känner dig! *kram*
    <3

    SvaraRadera