BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 30 oktober 2009

fullt ös

det har varit fullt ös hela dagen. i dag har jag o barnen varit på leos lekland med tanja och thea.. barnen tyckte att det var super kul. jag blev oxå sugen på att springa runt och åka alla rutchekanor.. jag hade ju mejsen med så jag fick hoppa över denna gången. vi ska dit fler gånger och då får mange följa me så att vi kan turas om att vara med meja.. :) man måste ju få leka lite ibland oxå.. efter lek landet gick vi till maxi och handlade fredags gott.. det blev taccos mm och chipps med dipp som vi myser med nu till idol. lillan sover och robbin och engla tittar på tv och äter chipps.. jag sitter här framför datorn och väntar på att min älskling ska sluta jobbet kl 22. känns som om han jobbar jämt. och alla helger oxå.. :( min stora syster har gått o gift sig me.. i hemlighet i tahiland.. i dag.. ingen visste något såg en annons i tidningen. vad mysigt. så det vänntas en bröllops fest när dom kommer hem hoppas jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar