BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 13 oktober 2009

halv 8 till halv 8

Meja brukar sova en halvtimme mellan halv sju o sju på kvällen men i går gjorde hon inte det. så vid halv 8 var hon jätte trött. jag tänkte att vi skulle testa att hon somnar själv i sin säng. vi körde fem min metoden. Och det funkade. Hon somnade och sov HELA natten till halv 8 i dag på morgonen. super skönt..

Engla vaknade på helt fel sida och vägrade gå upp eller till skolan.. ÅÅÅ . det är ju inte bara att slita upp henne heller . jag är inte så stark. en tjurig 8 åring är inte lätt att handskas med .. efter mycke om o men hot och tjat fick vi upp henne. Det sluta med att robbin fick cykla själv för att inte komma försent och Mange fick köra engla .. Hon kom en kvart försent men hoppas att hon lär sig något. Hon vill gärna vara hemma försöker med allt möjligt. I går lurade hon Mange att hon inte måde bra . hade ont i magen o mådde illa. OOO jaa.. efter en timma hemma var hon som vanligt. det var inget större fel på henne..

Robbin kör Micro sim på lördag. Det är en simtävling som hålls för simmare i kalmars simsälskap. Det ska bli kul att gå o se honom . Jag har inte varit o titta när han tävlar på super länge. kan ju inte ta med meja in i simhallen med alla dessa människor men på lördag ska mamma ha meja. om mejsen e frisk .. Jag vill gå o se honom han har blivit såååå duktig. har slagit sina rekord i alla simsätt. Han e super duktig på frisim o ryggsim.. Min lila simmare.. Hoppas att han fortsätter bara så att man får se honom i os..

ja det blev ett längre inlägg än vad jag hade tänkt mig......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar