BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 5 oktober 2009

mycket att göra

ja det har jag haft.. har inte suttit vid datorn på flera dagar.. har varit o köpt ett helt nytt storarum.. det blir super fint. lägger ut bilder när det är färdigt.. har köpt en ny tv , tv bänk, vitrin skåp , golv lampa , soffbord och en soffa. soffan kommer på fredag och tv bänken är inte helt klar än.. men det blir fint. jag hatar verkligen att gå på ikea . det är något fel på mig jag vet men jag fixar inte det helt enkelt. nu har jag varit där två dagar i rad... det bara snurrar i huvudet på mig när jag är där o sen allt folk som inte flyttar på sig . saker överallt.. hu jag får panik bara jag tänker på det.. det dröjer ett bra tag nu innan jag sätter mina fötter där igen..
har inföskaffat en gåstol till meja nu me. vann den på tradera för 100 kr. super fin och hon tycker det är super kul att sitta i den . hon fattar inte riktigt hur man gör än men det kommer nog..

2 kommentarer:

  1. Vad kul att byta ut ett helt rum, blir säkert toppenfint!

    SvaraRadera
  2. Hoppsan. Vad ska ni göra med resten av lottovinsten?
    Vi håller fortfarande på att betala på vår soffgrupp vi köpte för ett år sedan. 2 betalningar kvar.....räntefritt
    Mysigt nu till hösten med nytt.

    SvaraRadera