BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 20 november 2009

mys fredag

jag o barnen har mys fredag. mange jobbar "som vanligt" .. meja har just sommnat och robbin engla o jag har laddat med chipps o dipp o kollar idol.. ska lägga upp lite nya bilder nån dag . har inte så mycke tid över längre. meja sover bara en gång om dagen nu. då ska man passa på att vila städa tvätta göra middag läxor mm mm.. sen när hon e vaken då e det SVÅRT att få någonting gjort.. hon är som ett yrväder. det har hänt så mycke med henne på kort tid.. hon har fått fyra nya tänder så nu har hon sex stycken . hon kryper och sätter sig själv försöker att resa sig upp. " många röda märken i pannan" :( man måste pasa henne hela tiden. vi har inte fått upp någon grind till trappen än heller.. fy på oss. i morgon ska vi fixa i trädgården ska ju bli fint väder. handla mat ett surt måste.. sen ska vi tillbring hela em i simmhallen. robbin ska tävla i simmning.. 50 m frisim 50 m rygg 25 m bröst och 25 m fjäril. vi håller alla tummar och tår.. han vill så gärna få en pokal...

1 kommentar:

  1. Jag kniiiiper som fan med mina tår och jag lär inte få nå´t gjort här hemma idag efter som jag håller tummarna krampaktigt. Så nu vill jag se en pokal ;)

    SvaraRadera