BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 25 januari 2010

öppna förskolan

I dag var jag och Meja på öppna förskolan för första gången. Hon tyckte att det var super kul.. kröp runt och lekte med alla sakerna och när det var sångstund satt hon helt förvånat och tittade. Det var skönt att få komma hemmifrån ett tag. Men i eftermiddag har hon varit super gnällig. Det var likadant förra veckan efter att vi varit i stan. Vi är ju mest hemma så jag tror att när man är i väg där det är mycket folk och det händer mycke så blir det för mycket för henne. Hon kan inte riktigt hantera alla intryck.. :( vet att barn som är prematurer löper större risk för adhd. och av erfarenhet så ser jag redan symptom hos Meja. det kan ju oxå vara en av annledningarna till att det blir jobbigt för henne när det inte är som det brukar.. Men jag är inte orolig. jag ska fösöka att komma iväg till öppna förskolan så många måndagar som möjligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar