BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 10 januari 2010

sommnat själv

Meja har sommnat själv i sängen för första gången på flera månader.. hon sommnade ensam när hon var mindre sen vet jag inte vad som har hänt.. vi vek oss när hon började protestera istället för att hålla fast vid det som hade funkat..Nu på sista tiden har det varit jätte jobbigt att få henne att sommna. hon ska se och vara med på allt.. jag har vaggat o vyssat så min rygg håller på att gå av.. jag har i bland hållt på till kl 22. helt ohålbart. jag har ju två barn till som vill ha tid med sin mamma plus att egen tid en stund på kvällen skulle inte vara helt fel.. Så jag hade bestämt mig för att kväll kör vi fem mintuters metoden. Fy vad hemskt. men hon har inte skrikigt så mycke som jag trodde. Nu sover hon och hon sommnade SJÄLV. duktig flicka. Hm just nu i skrivandes stund vaknade hon och skriker igen. men vi kör på och hoppas hoppas att det blir bra... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar