BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 1 september 2009

män som hatar kvinnor

såg den i går.... vet inte om en var bra eller dålig.. den var bra ,men inte vad jag hade trott.. det var lite för grymma grejer för min smak.. gillar ju ivanliga fall inte svenska kriminalare som beck mm.. men den var en bra och fängslande film.. jag sneglade lite surt på mange efteråt.. :) näe skojar bara..
i dag bär det av till stan igen. ska handla presenter till engla som fyller år snart, sen blir det kanske en fika med tanja oxå.. har just skickat ungarna till skolan.. bara det är ett projekt.. robbin kom hem efter fem min, jag trodde att det hde hänt något. då hade han tappat sitt cykellås någonstans.. ååååååååå... upp på cyklen å börja leta. men inget lås . tur att ica öppnar kl 8 , fick köpa han ett nytt.. den lilla slarvern.. han e såååå lik sin pappa..

2 kommentarer:

  1. Haha stan idag igen? Nu har du kommit in i mammaledigheten rejält ;) Du kan få vara med i vårt gäng, lattémammorna?!
    Älskar filmen Män som hatar kvinnor, fast boken är ju givetvis mkt bättre!
    Har en hemsk bok här hemma om du vill läsa...men varning, man lipar 1 vecka efter typ!
    Fan vad jag har ont i fötterna efter vår långpromenad igår...men det var rätt kul iallafall. Men det märks att man inte har nå´n kondis när man ska gå och prata samtidigt, flås, flås, flås ;)

    Ha en bra dag! Krama lillkusinen från Emma.

    SvaraRadera