BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 1 september 2009

hemska bussar.

när jag skulle till stan i dag kom den ena vagnen efter den andra på bussen.. sen började rullatorerna.. fullt med ungdommar,, ( kan inte dom ta bussen tidigare).. ja ja.. meja skrek hysteriskt o det fanns inga sittplatser så jag kunde inte ta upp henne. fick en del sura blickar hm att folk måste glo så bara för att ens barn skriker.. iaf när tredje rulatorn kom då var det totalt fyra vagnar och tre rullatorer på bussen då kunde jag inte vara tyst längre. jag sa högt att nu får väll ändå inte busschafören släppa på fler med vagn eller rullator. en pappa fick nog och sa nä jag går resten av vägen det här är ju livsfarligt.. mm jag tänkte tanken oxå. när man tillslut är framme efter en vansinnes färd ( han körde som en dåre oxå) så kommer man inte av för det står tre rulatorer i gången o greta 95 fattar inte att hon måste flytta på den.. ååååååååååååååå funderade allvarligt på körkort i dag..

1 kommentar: