BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 27 februari 2010

det gör ont.

Det gör ont i mitt mamma hjärta!! Robbin har på något sätt blivit ovänn med sin bästa kompis.. och tyvär så lyckas denne kille vända andra barn mot robbin oxå.. i går satt han en hel dag o väntade på att en kille skulle ringa så dom kunde "vara" han var bara tvungen att vänta på "kompisen" som var i simhallen.. bara där brister det.. kompis är i simhallen robbin ringer till ,vi kan kalla honom 1 .. och frågar om dom ska va.. 1 vill vänta på att kompis kommer hem från simhallen.. HALLÅ..... han var hemma kl 17 . då ringer dom två till robbin o säger: Inte för att vara taskiga men vi vill vara själva i dag.. Fy faan för ungar.. robbin blir jätte ledsen och skickar sms till kompis.. med frågan.. vad har jag gjort?? han får till svar att dom inte orkar med robbins betende längre att dom tycker han e jobbig och svär till sina föräldrar och dom vill inte va med han mer... Lilla lilla robbin.. han grät o grät.. sen skickar han ett sms till fast att jag sa att han inte skulle.. han skrev :: jag kanske svär i bland men det är inte med mening alltid. jag har faktiskt ADHD... ÅÅÅ jag gråter . Han ska inte behöva berätta det. han ska inte det. han fick till svar. Ok det visste inte jag men jag vill ändå ta en paus från dig... Han var så ledsen i går.. jag fick inte ringa till kompis eller 1.. visst vad hade det hjälpt.. men det är så hemskt att inte kunna göra något.. han var så ledsen , han sa att ingen tycker om honom att ingen vill vara med honom.. Tänk om det verkligen är så. att han måste vara som andra vill för att få va med.. jag vet att kompis kan styra o ställa o tydligen får han många att göra som han vill.. Men jag vill inte att det ska va så.. jag vill skydda mina barn från allt ont.. men tyvär så kan man inte det.. men vissa ungar skulle behöva en rejäl uppläxning... älskar min barn mest av allt på jorden.. I dag ska vi ha en mysig familjedag.. inga elaka ungar ska få förstöra..

3 kommentarer:

  1. det gör ont i mitt hjärta också, det går inte att ta kontakt med denne kompisens föräldrar så man kanske kan stämma träff allihopa, där de kan rensa luften och ni vuxna kan finnas för att hjälpa å vägleda?
    Hoppas det löser sig.
    Kram Kim

    SvaraRadera
  2. Usch vad ledsamt, förstår att det gör ont i mammahjärtat! Ungar kan vara så himla hemska, men de brukar kunna lösa sig i slutändan ändå. Hoppas innerligt det! Kram Marina

    SvaraRadera
  3. Nu är moster arg. Jag ska leta upp den skyldige...jag vet vart han bor!!!
    Nää men fy vad hemskt. Stackars Robbin. Men jag tror på det som Kim sa, träffas och prata allihopa. Rensa luften...
    Pussa på mosters pojk ikväll

    SvaraRadera