BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 24 februari 2010

liten sjukling

Meja e sjuk.. vaknade i natt eller i går kväll och var jätte ledsen.. hon grät konstant i över tre timmar.. somnade till i bland av ren utmattnig.. jag gav henne panodil för jag misstänkte att hon hade ont... när vi gick upp i dag så hade hon feber och jag märkte att det hade runnit från örat.. åååå stakars lite har öroninflamation.. vi var hos läk. då läkaren tycker att hon e tung i andningen.. hm jag har inte märkt det själv förrän han påpekar det.. fy vad man skäms. han lyssnar och kan kostatera att det är början på lunginflamation.. örat hade dom inte behandlat eftersom det gått hål men tack vare det så upptäcktes en annan sjukdom som kunnde slutat mycke illa.. så penecilin i en vecka tre gånger dagligen. om hon inte blir bättre på några dagar skulle vi kontakta barnkliniken.. hua . min lilla lilla mejsen. hur mycke ska hon behöva vara med om.. hoppas att hon e på banan snart igen.nu e det isolering ett par dagar som gäller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar