BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 5 februari 2010

sjuk sjukare sjukast

jag har nog aldrig varit så dålig som jag har dom senaste två dagarna.. vaknade i förgår men lite feber o kände mig allmänt hängig. det blev bara värre och värre. på natten hade jag 39.9 gr feber. vaknade lika dålig i går. jag låg hela dagen med ca 39 gr feber. fick inte ner den testade alla medeciner vi har.. har oxå super ont i halsen och ena örat. jag kan inte äta eller dricka för det gör så ont.. fy faan. i går kväll när febern låg på 39, 9 så önskade jag att jag fick dö. näe inte riktigt men nästan frös som om jag stod naken ute i 10 minus . hade så ont i benen att jag kunde ha huggt av dom. mange åkte hem till mamma och hämtade dunder medicin. vaknade i natt och var helt genomsvettig.. klädde av mig alla lager av kläder och lyckades sommna om. jag känner mig piggare i dag men är inte helt ok.. har fortfarane lite feber och super ont i halsen o örat.. borde kanske ringa läk.. kan ju vara halsfluss.. hoppas inte..

1 kommentar: