BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 7 februari 2010

sjukstuga

I går var det robbins tur att bli sjuk.. han kände sig hänging på förmiddagen men trodde att han bara var trött.. vi skulle till affären mange åkte till jobbet. alla redo för att gå då springer robbin ut på toa och kräcks som faan. stackars lilla lilla robbin.. bara att ringa hem mange eftersom jag själv inte e frisk än.Det höll på hela dagen från alla håll.. fy. Han kräktes sista gången kl 21 i går kväll gjorde sista toa besöket kl 22 sen slocknade han. Sov som en gris hela natten men inte jag. Jag hörde hur hans mage gjorde uppror. Det lät som en dånade maskin. Jag bara väntade på att det skulle sätta igång igen. Men i dag e han pigg lite tunn ja tunnare än vanligt och blek men annars pigg o glad.. Vem står på tur??? Mange kanske. Jag hade ju feber och engla har redan haft det. Meja?? Hoppas inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar